Nekad jonas jonasson | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jonas jonasson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199366353259/

Ditt Hex-ID: steam:110000153cf316b

Vad är din discord tagg? hassanadolfsson

Vem var det som bannade dig? kavinchang07 hittade inte bilden i mina filer fick godkände av kevinchang07

Bild på banmeddelande: RobloxScreenShot20230630_232131052.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade varit krim på den karaktären men det var 6-7 månader sedan och bossen jag hade hade inte tagit bort mig ur systemet så det stod att jag var med i gänget fast jag jobbade som polis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. exakt innan jag blev bannad så körde jag runt i stan till en av min kollegor och kollade för han körde runt i en målad IGV bil och sedan gick ur tjänst med alla grejer på sig och vill säga det till han men jag vill inte vara otrevlig så frågade om han hade kört den målade bilen hit och då sa han nej och då körde jag inväg och jag han kanske köra iväg 50 meter innan jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det kan vara en felaktig ban på ett sätt för jag var krim för ett tagg sedan sen fick jag indragen krim och då väntade jag en månad typ innan jag blev polis och sedan 6-7 månader sedan så står jag kvar i systemet som springis fast det har gått 8 månader plus sedan jag var krim men den andra delen var att jag spelade som polis på samma karaktär som jag var krim på med trodde man fick det efter en vis tid men kan va fel av mig att jag fatade det fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en av mina bans var att jag använd SME på fel sett genom att använda det som DAGDRÖMMER och det har jag lärt mig av för har inte använt det på flera månader typ 6-8 månader. en annan ban som jag hade var ett en av mina kompisar tvingade mig att gå in på deras server som dem höll på att göra och jag gick in snabbt för att ´testa de dem vill att jag skulle testa och sedan fick jag en ban på det för jag spenar på en annan svensk RP server och det har jag lärt mig av har lite spelat på en svensk rp server efter det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag fick gå tillbaka i tiden så skulle jag göra en ny karaktär där jag skulle anställa mig som polis och vetat att man inte får ha spelat krim på Sama karaktär man är polis på

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lär mig att man inte får ha spelat krim på sammakaraktär du spelar polis som och att man ska läsa igenom reglerna lite då och då för att komma ihåg alla regler och inte göra fel som detta felet med att jag misstolkade en regel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Nekad vill att du väntar en dag eller två då jag vill att du tänker igenom vad du gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka