Accepterad kevinchang07 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/potataman/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f8d2069

Vad är din discord tagg? KevinChang07

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-31 131555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte varför om jag ska vara ärlig asså jag var hos min tjej den dagen jag blev bannad och hade inte gibbat unive/fivem på över 1 månad men var med i massa olika dc servrar INTE RP servers utan vanliga där dom säljer bil filer,peds mm sen så hade tydligen en av dom gått å blivit en rp server utan att jag viste d SAMMA dag jag var hos min tjej (finns bevis att jag var hos min tjej och att jag var med i dc innan den blev rp server) så tror det är anledningen men vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte var hos min tjej kolla film o ba chillade hon bor 1 timme bort så lite svårt att säga vad som hände har itne dc på mobilen så lite svårt att veta exakt men när jag kom hem jag skulle gå in i krim dc såg folk skickat till mig ba varför e du bannad jag sa va vadå bannad sen jag ser jag e bannad jag kan inte göra något och då jag såg den DC servern som blev rp server från ingenstans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de va en felaktig ban för jag ver med i dc som sålde ped o bilar o från ingenstans d blir en rp server utan att jag är medveten om det + jag är hos min tjej hela dagen o kvällen sen jag ser jag e bannad o allt så fattar inte varför men aaa sen jag skulle säga d är helt efterblivet av mig att byta server när mina irl vänner gibbar unive o dom jag känner från unive liksom d ba helt sjukt sen ja lagt pengar på unive ganska stora summor så d ba efterblivet av MIG att byta server så jag hade aldrig gjort de kommer aldrig göra de så aaa men ja det är en felaktig ban enligt mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var lengesedan men har aldrig blivit bannad ifrån dc servern så kan inte säga något om det tyvär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag ska vara ärlig jag vet inte var borta hela dagen o kvällen och på 1 dag 1 dag så blev en DC server rp server från att sälja peds o bilar till rp server liksom hur skulle jag veta att dom byter när ja inte ens kollar igenom mina dc o inte har dc på mobil

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att lämna alla dc förutom dom jag vet tillhör unive ish

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår tro mig jag gör

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka