Accepterad Jonas Johansson | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jonas Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011742253/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Mio Johansson i verkligheten.

Vad är ditt discord namn? laman#1590

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Johansson. Jonas är 42 år gammal och kommer ifrån Danmark. Jonas födes i Danmark men hans föräldrar Micke och Hanna hörde att Sverige har så goda köttbullar så hela familjen flyttade till Sverige. Jonas har två syskon som heter Flippa och Hannes. Jonas han är en glad man och förstår människor men han kan vara bestämd när han behöver. Jonas älskar bilar och det gör hans farfar med, När Johan var liten så meckade han och hans farfar med farfars gamla bilar mycket. Det är därför Jonas vill jobba på autoexperten dock hatar han att bli smutsig. Jonas älskar chips och det har han gjort sedan han var liten. Jonas gillar sport så mycket att han är galen i det. Jonas vill också bli polis för han älskar rättvisa och har velat bli polis sedan han var typ 13 år gammal. Han är inte så känslig och har ett stort självförtroende och det har hans familj med. Men han hade inte så bra självförtroende när han var liten för han blev mobbad av alla i skolan för att han var lite sjok. Men Jonas fick nog det var därför han bestämde sig att bli smal och Jonas han blev smal tillslut och då fick Jonas jättebra självförtroende för att han blev inte mobbad längre och idag är han jättestark som en polis ska vara för att skydda bra. Jonas älskar spel och spelar mycket på fritiden. Jonas älskar också att köra bil på fritiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För det är den första servern jag verkligen fastnat för och den bästa. För det är bra och snälla stäffs på Unive riktigt bra rollspel också och att det är trevliga spelare på servern. Det är också bra regler på servern. Och just varför jag ska bli WL är för att jag kommer ta del av scenarion och om jag blir WL så kan jag söka jobb på tillexempel polisen. En till sak är att jag vart bannad innan det så rollspelade jag mycket och är riktigt bra på det efter allt rollspel så jag har riktigt mycket erfarenheter och är polis nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med Mycket bra rollspel jag tycker också att jag är en positiv grabb kommer också jobba bra och ta utb inom polisen för jobbar redan där. Jag kommer göra och vara med på scenarion med bra rp såklart jag älskar att rp spelar typ bara unive för en bra och cool upplevelse annars hade jag vart på någon annan server men denna är såklart bäst. Jag vill unive de bästa också:).

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska vinna utan att rollspela på vad det hade hänt i verkligheten. Tror jag annars får ni typ förklara vad ni menar tack.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive Via kompisar.

Vidare till muntlig Intervju, du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka