Nekad Jon Stenborg | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jon Stenborg

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jon Stenborg

Vad heter du på discord? Jon#1712

Ange ditt födelsedatum 13 September 2004

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag har länge sett dom WL-Ansvariga suttit och fått kritik att dom ej svara på tillräckligt många ansökningar i tid. Detta håller jag inte med om men för att bevisa att man allt kan hjälpa väldigt många väldigt fort skulle jag gärna vilja hjälpa WL-ansvarig teamet med just det och se till att göra ett grymt jobb med hög kvalitet samtidigt som jag hjälper folk som fort vill bli whitelistade och komma igång med rollspelandet på en ny nivå.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Ni borde välja mig eftersom jag har goda kunskaper hur det är att bete sig i en intervju och att vara kritisk och realistisk. Jag kommer att leverera många resultat men med en väldigt hög kvalitet.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man skall bemöta andra människor med respekt och vänlighet samtidigt som man skall vara ordentlig med vad man tycker samt ärlig.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag tror verkligen att jag kommer kunna ge servern en boost med mitt engagemang som person. Jag kommer kunna svara på väldigt många ansökningar samtidigt som jag gör det med bra och icke-partisk inställning och som sagt bra kvalitet. Kommer se till så att folk som ansöker samt har sina intervjuer verkligen stämmer överens med den andre parten om att bli medlem på servern.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Jag tror att kraven kommer vara ganska höga eftersom servern dagligen får väldigt många nya medlemmar som vill bli en del av gemenskapen på ett utvecklat sätt som whitelistad. Så jag tror definitivt det kommer ställas höa krav och jag är beredd på att bemöta dom.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Att jag lägger mycket tid på alla aspekter kring WL-ansökningar och att det är bland annat jag som är med och bestämmer vilka som skall få bli en stor del av serverns alla sidor.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 08:30 - 21:00 (23:30 - 03:30) Tisdag: 08:30 - 18:00 (23:30 - 03:30) Onsdag: 08:30 - 21:00 (23:30 - 03:30) Torsdag: 08:30 - 18:00 (23:30 - 03:30) Fredag: 08:30 - 18:00 Lördag: 10:00 - 03:30 Söndag: 10:00 - 21:00 (23:30 - 03:30) Helger kan variera lite då jag oftast sover med min flickvän då. Inom parantes "xx:xx - xx:xx" kan också variera beroende på när jag skall upp dagen efter.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server, lägger all min tid på Unive!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag tycker det är helt fantastiskt gjort av er alla som hjälper till och gör servern till en bättre plats där alla kan känna sig trygga och trivas. Grymt jobbat!!!!!

Tillbaka