Accepterad jomi | Medlem ansökning (troxe.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jomi

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? jamin

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter bruk svart. Han är 21 år gammal och kommer från Syrien. Han har haft en tuff uppväxt i Syrien men när han flyttade till Sverige så var han 13 år och började snabbt dra in sig i gatan med hjälp av hans kusiner som hade bott här ett tag. bruk hade mycket problem på gatorna i sina år både för misshandel, rån. De var inget med polisen men bara med de kriminella personerna, de är alltid redo att ta liv. bruk är ganska känslokall och visar inte mycket känslor som en "ortengrabb". Han tror väldigt mycket på sig själv och är väldigt självständig. bruk är religiös men det stoppar inte han från att vara kriminell och hålla på med droger. Dagen efter han fyllde 15 blev bruk catchad utanför coop med att vara hög även att ha haft på sig en mindre mängd THC. Polisen hittade ej drogerna på han, men körde in på polisstationen och gjorde ett pisseprov som tyder på att han har tagit THC. Polisen körde hem bruk till hans vårdnadshavare och blev bältad där hemma. Sen dess blev har bruk haft en väldigt stor skräck för poliser utanför coop. bruk har varit i olika städer förut och har inte hittat den rätta än.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och bra rp och en trevlig karaktär som alla kan vara med och ha det gött. Och göra roliga scenarion som alla vinner och förlorar på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna. Tex Kriminella och Poliser ska inte bara ha "vinnande" scenarion utan spela så BÅDA partier kan ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. VDM är att man använder bilen som ett vapen för att döda andra. RDM är att man dödar någon för ingen anledning. NRL det är t.ex. om du blir avrättat och senare kommer ihåg hela scenariot och fortsätter att rpa på samma scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat sedan fem år tillbaka så har bra koll när det gäller rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte vad jag kommer på

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka