Nekad jomi | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jomi

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198440368292/

Ditt Hex-ID: 11000011c9dc8a4

Vad är din discord tagg? ninja_12335

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-20 181539.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att 320 valde banna mig eftersom jag vart AC bannad tidigare den dagen, han unbannade mig den dagen fast sen på kvällen satt han och banna folk manuellt och jag tror han glömde att det var mig han AC unbannade. Så han bannade mig för fusk fast jag kan lova att jag inte har fuskat, ni kan kolla igenom hela min dator, alla mina klipps på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag låg död

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktig eftersom jag vet att jag inte fuskat, alla mina vänner och hela servern vet att jag inte ens vågar bryta mot den minsta lilla regeln på servern, jag kan svära på hela mitt liv att jag inte har fuskat, ni kan kolla igenom alla min klipps, min dator och alltttt, där ni ser att jag inte fuskar. Jag vet inte hur jag ska övertyga 320, men ifall jag hade kunnat få några minuter att bevisa eller förklara mig själv så kommer han inse att jag inte har fuskat. Jag kan rpa, jag har varit på servern länge och jag bryter inte mot reglerna.
Jag vet att jag inte använder ESP, Silent Aim eller aimbot. Men sen vet jag massa personer på unive som faktiskt har & kör med ESP, Aimbot, etc. Men jag svär på hela mitt liv, jag har inte fuskat. Vet inte vad jag ska säga för att få dig tro mig, men lovar dig, hade inte lagt pengar och all min fritid på servern för att fuska så jag blir bannad, så dum är jag inte.
Så allt jag säger är, jag har inte fuskat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig genom att tänka extra på vad jag gör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte hur jag kunde gjort annorlunda eftersom jag inte fuskade, men sen ifall jag har råkat gå in med något när jag ska in på typ en lall server som jag är 99% säker på att jag inte har gjort så då ber jag om ursäkt och kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag har inte fuskat, men ifall jag har råkat gå in med något så har jag lärt mig att vara extra säker och sluta upp med det helt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka