Nekad Jollenp | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jollenpaa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Jollenp

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karakter er veldigt energifull och driven. Han er glad och positiv och vill alltid g;ra sit besta for att staden ska vara so bra som mojligt. han er trevlig och venlig och vill alltid andras besta. Han er 28 or gammal och er uppvuxen i en annan stad med sin ensamstoende pappa. Hans mamma dog i tidig older och sedan dess har han fott det tufft i exempelvis skola. ner han var lite so hade dom inte rod att go po sporter so hans fremsta intressen var att leka ensamm po lekplatser. Nu ner han blivit eldre har han kunnat samla in mengder med pengar och nu er hans storsta intresse bilar. Han gillar att k;ra repparera och pimpa dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag er driven och vill alltid f;rbettra och utvecklas inom servern. Detta skulle vara ett stort steg f;r min karakter for att kunna utvecklas som individ i serven. Jag er positiv och elskar att rpa alvarligt. Jag vill bara bidra med positivitet och vill inget illa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? DET ER EN SERVER MED ETT STORT UTBUD, MYCKET JOBB, AF'RRER OSV. DET ER EVEN EN SVENSKTALANDE SERVER VILKET GOR DET EXTRA KUL.

Hur hittade du Unive? Jag kollar p[ youtube och har vernner som kort der tidigare

Vad har du för mål med ditt rollspel? ATT UTVECKLA MIN KARAKTER GENOM ATT FO MEDLEMSKAP OCH KUNNA FO MOJLIGHETEN TILL ANDRA JOBB. Jag vill even ha kul och skapa nya venner i serven.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ge mig ut i arbetslivet och tjena pengar so att jag kan utveckla mitt kapital och kopa ner assesoarer. Jag vill even treffa nya individer som vill bli ven med mig

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja spelar hela tiden forutom ner de e skola.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka