Accepterad MrStikki | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrStikki

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bent Sondre Nielsen

Vad är ditt discord namn? MrStikki

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 1983

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 43

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Frekk, uredd og lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karakter har bagrunn fra MC i en annen "by" (RP Server) i Norge, og er på gjennomreise i Sverige etter en road trip fra Norge. Rassmus som er karakter navnet, er på tur med presidenten i MC klubben, og selv er han VP. Trives vi i Sverige, er det mye mulig vi blir der :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jeg har spilt RP siden 2017, og har selv eid og drevet noen kjente norske rollespill servere. For meg er RP noe du må gi, for å få. Jeg ønsker alltid å gi den beste RP opplevelsen til dem som spiller mot eller med meg. Jeg er opptatt av at man skal kunne leve seg inn i selve rollespillet, og glemme hverdagen litt. Derfor anstrenger jeg meg mye, for at folk rundt meg skal kunne få denne oplevelsen. Rollespill i Norge er dessverre litt "ødelagt" kvalitetsmessig, og jeg ønsker å kunne tilby mine ferdigheter på denne serveren da det er et helt annet nivå av rollespill etter det jeg har sett og hørt.
Jeg kan gi andre spillere god kvalitet, og være en positiv pust på serveren deres.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menes at det ikke skal spille med vinner mentalitet ( gta online spilling ) Det skal ikke ses på som vinn eller tap, men heller anstrenge seg for å gi motparten eller andra i scenario godt rollespill.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jeg har brutt reglene en gang i 2020 på en server som het SIBUS i Norge. Jeg var ikke klar over at man ikke kunne bruke MC på kriminelle handlinger. Jeg fikk "rødskjerm" og det har jeg aldri fått siden. Jeg fikk bare en advarsel. hehe ;)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Personrån får ej ske på civila som befinner sig vid icke-kriminella områden eller som du ej har anledning att råna. 2. Ett gäng får inte utföra en stormning på ogiltiga grunder, men får inte heller utföra mer än 1 stormning under en veckas tid. En stormning ska vara godkänd av Kriminell Ansvariga, sker stormning utan godkännande räknas det som ogiltig och leder alltid till minst en gäng varning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vel, jeg jobber som MOD i en norsk RP server som heter Purerp.no

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vel, jeg jobber som MOD i en norsk RP server som heter Purerp.no. Jeg har snakket med en av dere i staff om at jeg kommer til å spille litt på deres server da jeg trenger en plass å bare spille å kose meg som ikke er "JOBB". Ellers så er det ikke så mye å si annet at jeg er voksen mann, og kjenner godt til rollespill etter mange års erfaring.

Ha en flott dag :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka