Accepterad Jollenp | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollenp

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen (de har ej chef)

Vad heter du IRL? Josef

Vad heter du på discord? abrucci#3394

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har stora erfarenheter kring arbetet. Jag har vart chef på flertal bilformor och vet exakt hur man kan utveckla verksamhet. Först och främst måste man anställa loyala anställda som kan arbeta när som hälst så att man håller mekonomen öppen så mycket som möjligt. Jag kommer alltid arbeta 100 procent och vill alltid att företaget ska gå med så stor vinning som möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Man kan säga att jag kan del innom detta eftersom jag varit högt uppsat på flera jobb. På Saras blev jag biträdande chef och känt hur det är på denna positionen och hur man behandlar olika folk, arbetare och kollegor. Jag vet hur en chef ska uppföra sig och återigen hur man ska behandla människor, det är en av de viktigaste saker en chef måste kunna tycker jag. Man måste vara seriös, mogen och kunna hantera olika situationer och kunna ta kritik. Det är viktigt att inte bemöta någon samma sätt som de bemöter dig. Ifall de bemöter dig på ett dåligt sätt så ska du inte göra samma sak, utan du ska försöka unvika denna siutationen så det inte ställer till bråk eller någon slags tjafs. Man ska alltid kunna ta kritik på ett bra sätt och vara tydlig och omtänksam och trevlig. Det här gör att man blir en bra chef vilket leder till bra arbetare.

Hur ofta kommer du vara inne? typ varje dag 5 tim

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka