Accepterad Jolleee | Medlem ansökning [Fadi151]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cest.la.vie

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? 1jolle

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Josef El-Masri är en ung grabb, 24 år gammal. Sedan liten hade han en tuff barndom där hans mamma och pappa avled. Han fick bo i familjehem med främlingar i dåliga förorter. Han började med kriminalitet när han var 15 år. Han har bemött många problem i sin barndom. Men han lär sig hur det går i livet och anpassar sig. Josef är ambitiös och lojal, han är en grabb som vill umgås med vänner och ha det kul. Han gillar även bilar och vill gärna äga ett eget företag i koppling med bilar. Josef är en grabb som vill jobba upp sig och bygga upp ett namn för sig i stan. Han vill ha kul med vänner och skaffa kontakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med att skapa långdragna scenarion där båda parterna har kul. Jag vill ha det kul på servern och RP:a socialt med andra personer. Jag vill att alla ska ha det kul på servern och ingen ska någonsin känna sig otrygg när de spelar. Jag har varit Helper innan och förhoppningsvis bli det igen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man gör inte allt i sin makt för att vinna scenariot, utan man låter andra parten ha kul när de RP:ar. Man behöver inte vinna varje scenario för att de ska vara kul. Man kan förlåra ett scenario någon gång. Det blri inte alltid kul för andra parten ifall man bara bryr sig om sin egna vinning. Detta gör så att man kommer ingenstans inom RP:n.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut! Några exempel är: RDM (Random Death Match), att man slår eller dödar någon utan ett bakomliggande scenario. VDM (Vehicle Death Match), att man använder sitt fordon som ett vapen. Alltså att man kör över folk osv. FearRP, att man värnar om sitt liv. Suntförnuft, den viktigaste regeln enligt mig - Logiskt Tänkande, att man tänker so det vore IRL. Att man tänker, skulle detta verkligen kunna hända IRL?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har 1000h på FiveM och som sagt vart Helper innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ifall det hjälper, jag har som sagt varit Helper innan på Unive.

Tillbaka