Accepterad 123 | Medlem ansökning (Ebbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.28

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
564
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? vemvar

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Josef Adam 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, hjälpsam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: josef är född in i ett dåligt och kriminellt samhälle. Därför vill han bli polis för att förbättra Unive staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, bra Roleplay. Och allmänt en kul tid för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex att jag skulle kunna acceptera om jag förlorar ett scenario. Om någon dödar mig och han följde reglerna då ska jag inte hoppa support osv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja. Jag lärde mig att tänke 3 gånger före jag göra något och att ej göra något dumt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM. Random deasth match tex att jag kommer fram till någon och börjar slå eller döda dom. VDM vehicle death match. Att jag använder ett fordon som ett vapen eller för att skada någon.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka