Nekad JOKERN666 | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOKERN666

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Ditt discord namn: jokern#1867

Ditt Hex-ID: 1100001077309da

Vad för typ av beslut gäller det? mina roller är borta. Ped roll, Medlem roll (2022,2023) , krim roll, elit donator.

Vem/vilka tog beslutet? jag tror det var wux

Varför tror du själv att beslutet togs? För ungefär sex månader sedan blev jag upprörd på en helper och sa till dem att de borde jobba bättre. Jag nämnde också att jag skulle informera högre upp så att deras helper-roll skulle tas bort. Jag minns inte exakt detaljerna eftersom det var ett tag sedan, men det var min reaktion på situationen då. Men jag lovar att de var mycket lindrigare än vad de låter som.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att jag borde ha fått en varning istället för att förlora alla mina roller, särskilt med tanke på att jag har varit en del av servern i över två år och har bidragit både ekonomiskt och med rollspel under denna tid. Jag har blivit bannad flera gånger för allvarligare saker och har behövt lära mig av mina misstag utan att upprepa dem, samt överklagat mina avstängningar. Trots detta har jag aldrig tidigare fått mina roller borttagna så här abrupt. Jag kommer aldrig att ge någon direkt kritik om hur de gör sitt jobb, eftersom jag vet att alla gör sitt bästa, även om misstag kan inträffa ibland. Jag förstår att man kan bli upprörd, men det är inte min stil att agera på ett sätt som går emot min karaktär. Jag vill bara att folk ska ha roligt och skratta när vi spelar eller är i Discord-kanalen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag har ingen bevis då de var 6 månader sen detta hände dessutom jag var bannad så fick sitta ut ban tiden även.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka