Nekad JOKERN666 | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOKERN666

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Ditt discord namn: jokern#1867

Ditt Hex-ID: 1100001077309da

Vad för typ av beslut gäller det? mina roller är borta.
Medlem roll, (2022,2023), krim roll, ped roll och elitdonator.
Vem/vilka tog beslutet? jag tror det var wux

Varför tror du själv att beslutet togs? kortfattad - för jag blev arg på en helper som jag inte minns vem men jag minns sa till den att jobba bättre för den helpern verkade bara ha ett problem de var att fortsätta repetera en fras "rpa på det" sen stänga ner help chatten utan att man fick skriva tillbaka. utan att ta tiden att kolla upp hur det gick och vad jag behöver hjälp med. så under de tiden jag väntade i discord support rummet upprörd över situationen. skrev jag till denna person och sa att skulle meddela detta till högre upp så dens helper roll skulle ryka på grund av att man gör inte ens sitt helper roll bra, detta var ungefär ett halvår sen så resten minns jag inte tydligt.

Hur är beslutet felaktigt? jag borde fått en varning istället för att ta bort alla mina roller speciellt efter jag vart med denna server över 2 år och bidragit med god rp till servern under denna tid och pengar. Jag har blivit bannad flera gånger över grövre grejer och behövt lära mig av mina misstag och inte repetera om samt överklagat. men aldrig fått mina roller rycka bara sådär. Jag kommer aldrig lära någon göra sitt jobb då jag vet de försöker sitt bästa men ibland kan de hända misstag och man kan bli upprörd över vissa situationer men jag kommer aldrig göra så igen det inte min karaktär. jag vill bara göra folk glada och skratta när jag rpar eller medtar discord kanalen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: jag har ingen bevis då de var typ 8 månader sen detta hände.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka