Nekad iayze | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

repent

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
5
Ditt discord namn: iwroteyouloveletters

Ditt Hex-ID: steam:110000100627c5f

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? 320master

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror beslutet togs för att jag valde att ressa mig själv efter att jag fått ett tydligt nej från staff. Jag förstår att det var ett regelbrott, särskilt eftersom jag hade en helper roll och därmed förväntas följa reglerna extra noggrant. När man har en sån roll handlar det inte bara om att följa reglerna själv, utan också om att vara ett exempel för andra spelare och det bröt jag mot. Jag tror också att beslutet att ta bort mina roller som ped, kriminell, elitdonator och medlem grundar sig i att staff tappade förtroendet för mig. Från deras perspektiv såg det säkert ut som att jag utnyttjade mina rättigheter och inte respekterade deras direktiv. Även om jag kände mig pressad i stunden och tyckte att situationen var orättvis, så borde jag ha tagit ett steg tillbaka och hanterat det på ett bättre sätt.

Hur är beslutet felaktigt? Jag fattar att jag gjorde fel, men jag tycker ändå beslutet var lite hårt. Det andra gänget campade vårt gänghus och sköt oss direkt när vi gick ut, vilket inte ens är tillåtet. Andra i mitt gäng blev ressade via /help. Jag frågade först i staff discorden och fick nej, och även om jag till slut ressade mig själv så försökte jag först göra rätt. Jag tycker inte att jag borde blivit bannad och av med mina roller för det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://ibb.co/dSx9YG3

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka