Nekad Jokern100 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jokern100

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? Zpooky.

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Andersson, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal, snäll, professionell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter karl och är 25 år. han har bott med sina föräldrar i en liten ort utanför stan. Där har han tillbringat hela sitt liv, men nu när han blivit tillräckligt gammal så vill han pröva något nytt och flytta till stor staden för att sedan skaffa jobb. Under sin uppväxt har han haft det bra, han har aldrig haft några problem i skolan. Han är en lugn och snäll person som gillar att vara social och hjälpa andra människor. På sin fritid så håller han på med olika fordon som han meckar med. Nu när han har ett eget hus så har han ett eget garage där han brukar fixa sina bilar. Han har bilar som han gillar att ställa ut på bilträffar. När anordnas bilträffar kommer han gärna och kollar. Han jobbade tidigare på en liten mack i byn där han bodde men nu vill han pröva något nytt. Hans föräldrar tycker att han är tillräckligt gammal för att klara sig själv och det tycker han med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bättre rp. Jag har varit med på tidigare servrar så jag vet alla regler i huvudet och hur man RP. Jag vill göra så att RP på servern nu blir ännu bättre än var den är just nu.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag själv inte alltid behöver vinna scenariot, spela hellre så att den andre människan i scenariot vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har hänt att jag glömt bort att jag tänkt på min egen vinst och därför utfört lite powergaming. Men det är inget jag kommer göra om då jag fick varning och en förklaring vad jag bör tänka på för att undvika samma sak igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, copbait, Suntförnuft, Combatloging osv det finns hur många som helst. Det är bara att fråga mig i den muntliga intervjun

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på server tidigare ungefär för några månader sedan. Då spelade jag som polis, sedan blev mitt konto här på forumet borttaget och mitt DC konto blev hackat och därför har jag nu inte kvar mina roller.

Hej!

På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv. Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.

(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Nekad
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka