Nekad jojoeg | Ban Överklagan [Felix]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: 11000010002b256

Vad är din discord tagg? jojo ʕᵒᴥᵒʔ#0221

Vem var det som bannade dig? felix

Hur lång tid var din ban? 2 dagar och 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså helt ärligt ingen aning jag var bara ute med mina vänner och gick runt så blev jag utkciakd o ban i 2 dgr

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va ute och gick med mina väner ute sen blev jag kickad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. antar det för felis skrev att jag lootade en grabb men jag gjorde inte det de va min vän han såg fel jag sa till min vän att sluta men tror felix såg fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad förut för jag råkade säg att server startas om om 5 min

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja asså jag kunde ha gått lite längre bort så felis då hade sätt att det inte var jag och att det var min vän

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte stå så nära om nån annan lootar nån

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka