Nekad dznravxryy | Ban Överklagan [1DrTimE1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dznravxryy

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gvuvuvvuvuuvu/

Ditt Hex-ID: steam:110000115b6f1f4

Vad är din discord tagg? @dznrvxryy

Vem var det som bannade dig? 1drtime1

Bild på banmeddelande: Screenshot (3).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså jag vet inte till 100% då jag blev bannad när jag väl stängde av fivem men jag kan tro det var när jag åkte med mina vänner och jag dog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ganska sent har jag för mig och vi åkte runt och det blev en skottlossning och jag var den som dog i bilen då och jag skrev hora i ooc till min vän så det var ju inte riktat till någon annan än han . Vi båda satt i samma vc och snackade om det efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban då förmodlingen har den staffen kollat loggsen och sett ordet hora och tänkt att ja skrev det för att hetsa mot han som dödar mig eller till någon annan fast att det var min vän ja skrev det till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika saker som Meta gaming och andra bans som jag inte kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte skriva taskiga ord då det ser dåligt ut i loggsen ifall man kollar men det hade varit bättre ifall staffen hade tagit samtal eller support där jag och min vän hade hoppat ditt för att förklara det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka