Nekad JOJO Abraham | Ansökan till Servervakt {Smokey Nagata}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOJO Abraham

Icke Medlem
Meddelanden
789
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad heter du på discord? JOJO#6737

Ange ditt födelsedatum 26 September 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i gymnasiet och tränar på vardagar, på helger spelar jag. Jag spelar direkt när jag kommer hem från skolan tills middag osen efter middag spelar jag tills jag ska sova. På helger spelar jag från 13-14 sen hela dagen till middag om jag inte har match tills 03-04 med jämn mellanrum.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 19 maj 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger. Bild: https://media.discordapp.net/attachments/566642514098913280/1059605848063750185/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att banna/kicka spelare som bryter mot reglerna. De har även i uppgift att förmedla till staffs om de tycker att spelaren ska få en längre ban än svban. Servervakterna ska förenkla staffsens jobb så att de slipper göra lika mycket.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill blir servervakt eftersom att jag vill kunna hjälpa andra servern genom att banna de spelare som gör fel och underlätta för staffsen. Jag vill också bli servervakt eftersom att jag känner att många scenarios har jag sett folk som gör fel men inte hunnit få deras id eller klippt och då blir de aldrig bannade. Jag har även mycket erfarenheter om servern och regler osv då jag har spelat på servern länge och har varit mod, jag har även varit servervakt jättelänge men de rensade alla servervakter. Jag vill även utveckla serverns rp och göra så mycket positivt till servern som det går. Jag vill göra unive fläckfritt och höja rp nivån så mycket som det går och banna de som förstör för servern och för andra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man till exempel är korrupt, till exempel förstör för servern som att tex banna en massa oskyldiga för att man vill förstöra. Abuse är att till exempel dö av någonting och sedan revive sig själv för att man vill leva igen, då bryter man mot reglerna. Korruption och abuse kan leda till blacklist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka