Accepterad jojođŸ„¶ | Ban Överklagan [Sonkiez]

• TrĂ„dskapare TrĂ„dskapare Deleted member 28552
  • Start datum Start datum

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 28552

GĂ€st
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad Àr din discord tagg? jojo aye#4913

Vem var det som bannade dig? abbe1

Bild pÄ banmeddelande: image.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? jo för att abbe1 trodde jag spawnmenu abuse för att komma ivÀg snabbare!

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jag var vid kocks bÄten och skulle köpa glock skott sÄ kraschade jag sen nÀr jag kommer tillbaka sÄ Àr min bil dvad och sÄ springer jag till vÀgen, dÄ ropar min farsa att jag mÄste kÀka sÄ tar jag spawnmenu. Efter det sÄ sa han att maten var klar om 10 minuter sÄ jag spawnade torget. liksom min bil blev dvad vad ska jag igentligen göra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
jag skulle sÀga det för att jag behövde gÄ kÀka.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. jag har lÀrt mig om mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha sprungit till en buss station eller inte tagit spawnmenuy

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstÄr det

Senast Àndrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka