Nekad joiks | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joiks

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240061730/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c482322

Vad är din discord tagg? jojo aye

Vem var det som bannade dig? ludde... (STOR MISSFÖRSTÅND)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: black screen.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej LUDDE SNÄLLA LÄS DETTA SÅ NI FÖRTÅR, (snälla banna mig inte från forumet) Igår fick jag en ban ifrån unive roleplay som ni har stort tagit ett missförstånd. Jag vet att det inte går att lita på mig tanke på min tidigare historik. Igår så blev jag settupad ig, och blev skjuten kunde inte ens försöka att inte bli dödad då mina grafiker var helt fuckad liksom marken va jätte hög upp så såg inte ens när en bil kommer, när jag dör väntar jag runt 10/15 minuter sedan lämnar jag spelet då mina grafiker var fuckade, OBS (varför jag väntade 10/15 minuter var för att sceanriot var pågående) NÄR jag lämnade spelet var det inget sceanrio pågående, iallfall jag lämnar spelet under den tiden jag blivit setupad så skulle jag igentligen äta ifall jag bara lyssnade på min farsa hade detta missförstånd inte hänt, iallfall denna gång kom han i mitt rum och säger på skarpen så jag går, sedan DIREKT efter jag ätit går jag direkt in, sedan gör jag en report och skriver "staff" Knugen svarar och jag frågar om bring då jag spawn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ,,,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ,,,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ,,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ,,,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ,,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ,,,

LUDDE snälla säg inte sådär, ifall ja nyss blev unbannad tänk också varför fan ska ja clogga? unblocka mig i pm så ska jagh bevisa snälla ge mig en chans att bevisa att ni har fel ibland

Dra åt helvete vill aldrig se dig igen, du är inte välkommen hit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka