Accepterad johnssn | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johnssn

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio Johansson

Vad är ditt discord namn? .johnssn

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Sorgel och är född 1996-10-05 o Leo e en väldigt bra o snäll man med många vänner som dem flesta gillar. Leo e också social trevlig o rolig. Han gillar mat o hans favvo rätt e svenska kött bullar. Leo har ett syskon o två föräldrar och mamman heter Natalia o pappan Johannes o Hans bror Leonel. Leos mamma kom från Argentina till Sverige när hon va 7 år gammal o sen så träffade hon Johannes o dem blev ett par o skaffade Leo först o sen kom Lionel. Leonel har haft en ganska bra uppväxt o han gillar bilar motorcyklar o motorer. Leo mekade med hans farfar mycket när han var liten på farfars gamla motorcykel. Leo går i fotboll o de har han gjort ända sen han var 4 så han e ganska kunnig i den sporten. På kvällarna gillar han o va med vänner eller kolla tv. o på fritiden så åker han bilar eller motorcyklar med bland annat sina vänner. Han har också en bästa vän som han hänger med dagligen. Leo gillar rättvisa så ibland kan han bli arg på orättvisa saker. Leo drömmer att bli polis eller mekaniker i framtiden. Leo är väldigt känslig när de kommer till att människor mår dåligt o vill gärna hjälpa dem så bra han kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög rp nivå o riktigt roliga o spännande scenarion in game. Kan också bidra med att försöka hjälpa er att fixa servern med att bli staff i framtiden. Kommer också se till så att andra lyder reglerna med t.e.x att jag säger till er ifall nån inte följer reglerna. Och jag har väldigt bra erfarenheter inom rp då jag har rollspelat på andra bra servrar på FiveM o varit med på många olika scenarion. vill bara tillägga
att jag har över 300 timmar på FiveM.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man inte bara ska spela för min vinst i ett scenario utan att man rollspelar logiskt o följer sunt förnuft regeln o att man ska spela så att alla tycker det är kul i ett scenario. Och de viktigt att inte bara jag vinner i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna och kan alla då jag har spelat på unive länge och kan väldigt bra rp då jag har spelat på många servrar med hög rp. Men några exempel är Suntförnuft och de är en väldigt viktigt regel för de är en grund till rp och i det rigtiga livet. Men suntförnuft innebär att man ska bete sig som om de vore det riktiga livet te.x man hade inte gått runt o skjutit personer mitt i stan eller att man hade slagit nån utan anledning som man inte gör i verkligheten. De andra reglerna är te.x rdm de innebär att man inte ska döda någon utan någon anledning. Sen har vi vdm att man inte använder sitt fordon som ett vapen. fear rp innebär att man ska rollspela som om de vore verkliga livet te.x de kommer nån med pistol så ska man vara rädd för att han ska skjuta mig som man hade reagerat i verkligheten. sen finns de combat logg, metagaming, copbait, och många fler som alla måste följa så de blir en bra rp nivå.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rollspel i fivem i många år och har väldigt bra rp nivå. jag har spelat på denna servern i typ 3 år och på många andra servrar och har mer än 300 timmar i rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen och kan förstå enkelt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka