Johnnyboi | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johnnyboi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Johnnyboi

Hur gammal är du? 17

Vad heter du? Jimmie

Vad heter du på discord? -js#6846

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14-22 (Vardagar) 10-23 (Helg)

Vad skulle du göra om du blir staff? Skulle varit väldigt aktiv som staff, se till så att de inte är massa folk som åker runt och VDM/RDMar då det förstör rpn för alla. Skulle kunna bidra med mycket till server, har även en kompis som är en bra DEV som jag skulle kunna få in och han skulle kunna hjälpa till på servern med mig.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja, det var seriös rp inte massa folk som åkte runt och VDM/RDMade så det var WL på servern. Vi i staff teamet visste vad vi höll på med. Man kollade runt mycket så att folk inte använde sig av olika slags buggar & så att rpn på servern var bra.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, som jag berättade innan har jag varit staff på flertal serverar och vet hur man ska hantera det.

Vad kan du om skripts? En del men har också en kompis som jag skulle kunna få in som är väldigt bra med skripts och kan göra så att servern blir bättre.

Utveckla gärna alla svar lite mer men främst "Vad skulle du göra om du blir staff? " samt "Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? ".
Utveckla hur det fungerade på den servern, och vad du kan bidra med för att göra servern bätte.

/ Gopnic, Göran Karlsson

Nekad pågrund av inaktiviet. Ifall du fortfarande är intresserad så kontakta mig så låser jag upp ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka