Accepterad Johnny Borgf | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johnny Borgf

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198268490650/

Ditt Hex-ID: 1100001125f239a

Vad är din discord tagg? Young Norden#6932

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft, går till gänghus ~320master. Återstår: 1 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick till ett gänghus och vart plockad av ett baseball trä från ingenstans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte cross till huset som är Michaels på story mode och trodde att det bara var ett vanligt hus som man kunde vara och titta i eftersom att dörrarna var upplåst och det var ingen som var där eller någonting samt att huset är med i storymode på gtaV

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för att jag vart aldrig förvarnad om att det var ett gänghus dessutom så var dörrarna upplåst och det fanns ingen som helst förklaring om att det var ett gänghus.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att ta reda på saker innan man gör det för att säkert veta om man får eller inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att gå till huset överhuvudtaget och istället gjort något annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte gå till något hus allt utan att riktigt veta om det är ett gänghus eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka