Accepterad Johnny Borg | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johnny Borg

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mrsnickersbar/

Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? Johnnn#3166

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 1999

Berätta om din karaktär. Johnny Borg föddes 1989 den 24 juni och är uppväxt i en liten by på vischan. Redan som liten var Johnny intresserad av traktorer och hade som dröm att en dag äga sitt egna lantbruk. Johnnys föräldrar var fattiga och när Johnny var 12 år så blev han tvungen att jobba som dräng åt bönderna i grannbygden för att få ekonomin att gå runt. Tio år senare så sålde Borgarna den lilla gården de hade kvar och flyttade in i storstaden och tog de jobb de kunde få. Johnny besviken och bedrövad men fortfarande en drömmare lämnar sin familj för att förverkliga sin dröm, vad det en tar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har haft lite tidigare erfarenhet inom RP på SecretOne, så jag kan erbjuda medioker RP kvalité. Jag är även arbetslös, så kommer kunna vara mer aktiv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eran aktiva community, låga greif-rate och allt annat gott däremellan.

Hur hittade du Unive? Via en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt RP:eande, bygga på min karaktär, även vara med eller skapa nya intressanta scenarion. Jag har även planer på att bli kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Skaffa ett fast och stabilt jobb, utöka mina kontakter och sätta ett namn på kartan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Tillbaka