Nekad Johnny | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johnny

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johnny

Vad är ditt discord namn? volvoraggerz_81672

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johnny Lang 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kung på byn!!

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Johnny Lang "Björnslockarn" är född och uppvuxen i norrlands djupaste urskogar där han levde ett brotalt liv i naturen och några grannar kan du ju ba glömma att han hade. Johnny klarade sig själv. Han byggde sin egen koja, levde på vad skogen hade, och slogs med björnar för att överleva vinter. Framtidsplaner: Johnny drömmer om att bli kung på byn, en titel som enligt honom innebär att alla vet vem han är. men framför allt att han har en Volvo 740 med en dundrande D24. Han vill glida runt, visa vem som bestämmer och ragga stenhårt . För Johnny handlar allt om respekten!! folk ska både avsky och beundra han, och inget ger honom mer respekt än en dieselrökande 740 och att ta över byn på sitt eget vis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vara almänt kung på byn, nä men jag kan bidra till serverns RP genom att skapa en intressant karaktär och engagera mig i spelet. Jag vill också hjälpa till att bygga en stark gemenskap genom att organisera events och stödja andra spelare, så att vi tillsammans kan ha roligt och skapa minnesvärda stunder.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska försöka vinna alla scenarion och att istället försöka göra så att båda sidor får göra roliga stunder i scenariot. att kunna göra så att motparten kan få vinna nån gång så alla får det roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej aldrig

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: Vehicle Death Match att man till exempel att man använder sitt fordon som ett vapen för att döda en annan person, RDM Random Death Match att man dödar en person utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? SLÄPP IN MÄ!! kalt som fan här ute i kylan!!

Tjenare @Johnny!
Vi vill inte att era karaktärer heter samma sak som ni gör irl eftersom du spelar just en karaktär och inte dig själv. Vänligen kontakta en mod för namnbyte. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

känns ju brutalt att en karaktär inte kan ha samma förnamn som en själv (jag heter ju Forsberg i efternamn). tänkte att det blir lättare för pollarna att kalla mig samma sak i spelet. men vist. gubben får väll heta Jonny.

känns ju brutalt att en karaktär inte kan ha samma förnamn som en själv (jag heter ju Forsberg i efternamn). tänkte att det blir lättare för pollarna att kalla mig samma sak i spelet. men vist. gubben får väll heta Jonny.
Nu ska du ju spela en karaktär och inte dig själv. Så nej, du får byta till ett annat förnamn.

ja gubben heter jonny och inte johnny nu då så det är ju inte samma längre

ja gubben heter jonny och inte johnny nu då så det är ju inte samma längre
Du får byta till ett annat namn!

@Johnny
Du har på dig tills 01:34 att redigera din ansökan och fixa det annars tyvärr så behöver vi neka dig.

Nekad.
Anledning: Ej bytt namn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka