Nekad johngoll | Medlem ansökning (CRONIZ)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johngoll

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad är ditt discord namn? johngoll

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John och är 28 år. Han kommer från en familj i Göteborg som hade gott med pengar och är de äldsta barnet bland 3 syskon Han har alltid varit självsäker ända sedan ung ålder. Han hade lätt för att skaffa vänner som liten och det har han även idag. I högstadiet började han umgås med fel typ av personer. Hans föräldrar gillade såklart inte detta Hans pappa hade alltid ett hett temperament emot John och hans mamma pratade nästan aldrig med honom. detta ledde senare till att han började med kriminella grejer med dom som han umgicks med. så han bestämde sig att flytta till staden Unive tillsammans med sina kompisar för att börja med kriminella grejer så som att sälja droger via kriminella nätverk. men allt John vill är inte att bara göra kriminella affärer, utan han har länge sedan ung ålder velat köpa sin drömbil en Ford mustang 1980 års modell alltså samma bil som hans pappa hade för 15 år sedan, när John bara var 13 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra och rolig RP, och kommer såklart inte att använda mig av tex Copbait, rdm eller några andra som helst regelbrott kommer dessutom inte att spela för min egna vinning utan även göra andras scenarion roliga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna för att scenarion ska vara roligt. Det kan vara kul även fast man inte alltid vinner i ett scenario

Hur hittade du Unive? Blev tipsad av en vän!

Nekad, nyligen fått indraget medlemskap. Du får ansöka igen om 1 vecka (5 dagar för dig)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka