Nekad john cena | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

john cena

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad är ditt discord namn? kalle55t

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Hej där! Mitt namn är Aston Berg, och jag är en avslappnad individ i 20-årsåldern som älskar lugn och ro både på jobbet och hemma. Men när helgen kommer öppnar jag upp en helt annan värld för mig själv - en värld där motorernas dån och blanka karosser spelar huvudrollen. Min passion? Att köpa bilar.

Jag tar verkligen min tid när jag letar efter rätt bil. Att besöka bilaffärer och auktioner ger mig en speciell glädje och fungerar som en avkoppling från den hektiska vardagen. Mina bilinköp är noga planerade och väl övervägda, och varje bil jag väljer berättar en bit av historien om mitt liv och min resa.

För mig är bilar mer än bara fordon. Jag älskar att utforska olika modeller och märken, från klassiska favoriter till de senaste innovativa bilarna på marknaden. Mitt garage blir som ett museum där varje bil representerar en unik del av min personlighet och mina intressen.

Jag delar gärna med mig av mina kunskaper och erfarenheter till mina vänner när de själva är på jakt efter en ny bil. Min passion för bilar ger mig en extra dimension av glädje och nöje i livet och skapar en positiv atmosfär runt omkring mig.

Jag har haft en tuffare uppväxt där jag varit involverad i diverse bus, men jag har lyckats hålla mig borta från droger tack vare mitt arbete och mitt intresse för bilar. Min dröm är att någon gång få chansen att jobba som bilförsäljare, och jag kommer att kämpa för den chansen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? När det gäller RP på servern kan jag bidra med en hög nivå av engagemang och försöka skapa en bra RP-upplevelse för alla. Jag är också väl bekant med reglerna på FiveM Sverige och är redo att följa dem till punkt och pricka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex att om man är i ett scenario när man blir jagad av polisen att man kan bromsa lite eller tex kroka för att de ska ha lite skans att komma ikapp och inte bara spela för sin egna vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 3 st regler är t.e.x C-logg och innebär quitar för o skippa ett scenario, ett annat regel brott är Meta gaming du tar information utfirån din karaktär och och använder den innte i spelet senarm ett annat regelbrott är RDM man dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet då jag har spelat på unive innann och massa andra servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? villl jätte gjärna börja spela på unive då jag har vänner som spelar här. jag blir unbannad klockan 03.00 inatt. jag förstårs de nya reglerna gällande test medlem osv.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka