Accepterad Lassan | Medlem ansökning [scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lassan

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Andersson

Vad är ditt discord namn? andersson8532

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roni Ahmed 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Framtisriktiad, positiv, lösningsorienterad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ag är en 25 år gammal man från Albanien som flyttade till Sverige med min mamma när jag var 3 år gammal. Jag har inga syskon eller en pappa. Min pappa lämnade mig när jag var 2 år gammal. Min pappa är Svensk och min mamma är alban. Jag har ingen fru eller några barn. Jag har bara mina vänner från Tyskland och Jamaica. Jag är väldigt bilintresserad och gillar fordon. Just nu jobbar jag inom byggbranschen. Men min dröm är att starta ett eget företag eller att jobba inom brandkåren eller polisen för att hjälpa folk i nöd och göra samhället tryggare. Jag följer alla lagar och anpassar mig i samhälle

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra till serverns RP genom att hålla hög rp nivå där fokus ligger på realism och konsekvenstänk . Jag respekterar både lore och andra spelares RP, skapar naturliga konflikter och bidrar till roliga scener som kan få alla på servern att känna sig att det är roligt på servern. Genom att vara tydlig att kommunicera och vara mogen. Mitt mål är att bidra till en levande värld där allas RP känns roligt och trovärdig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte spela för att du själv alltid ska tjäna pengar eller ha kul. vi är många på servern och alla ska ha en chans att vinna. Du ska kunna göra scenarion där du opckså förlorar, du kan fof ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, för 3 år sedan. En gammal P-ban som låg i 6 månader för en händelse på discord. ung å dum å lärt mig bete mig bättre

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, fear rp, vdm sunt förnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju av @Scizzy. .
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka