Nekad John alafri | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ange ditt födelsedatum 17 November 2006

Vad heter du på discord? LEON#4552

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 3-4 timmar varje dag. Men spelar mer på helgen.

Hur länge har du spelat på Unive? en och en halv månad ungefär.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag kommer hjälpa till och se till att ingen lallar. Jag kommer kolla runt så att alla håller reglerna kommar vara mycket i folk grupper där det oftast e kaos. I vissa sitvationer kommer jag ha på toogleid för att snabbt kunna kicka om ngn bryter mot reglerna. Om någon bryter mot reglerna kmr jag att bana ngn i en timme och sen skriva en förklaran så att dom förstår men om det är något grövre kommer jag kontakta staffs. Jag är seriös och kommer hjälpa unive så att unive får en sån hög rp nivå som möjligt. Jag kommer också att hjälpa personerna som gör fel och ser till så att dom ej bryter mot reglerna igen. Jag hade fixat jobbet som en servervakt välldigt bra och jag hade inte missköt mig eller maktimisbruka under några omständigheter.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt. Eftersom att Unive är en sån stor server med mycket folk så bör ni anställa mer. Jag tror att detta yrkat hade passat mig. Jag vill också bli servervakt eftersom att jag tycker att det är roligt att göra komands. Jag spelar också rätt så mycket och känner en massa personener som är det. Jag ser också en massa som lallar när jag kör runt och då vill jag hjälpa dom eller kicka om det behövs. Jag är aktiv mycket om kvällarna där det är mycket lall.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer bidra genom att vara aktiv och hjälpa folk och se till så att unive får en högre rp nivå. Jag kmr även bidra till att minska lallarna på servern jag kommer inte vara rädd för att kicka någon osv. Jag kommer inte heller misbruka min makt eller något sånt. Jag kommer se till så att alla håller grundreglerna på ett bra och fungerande sätt. Jag kommer försöka få in nya personer så att unive blir ännu störe och bättre.

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli servervakt eftersom att jag kommer bidra jag lär mig även snabbt och kan ett par kommado. Jag kan skriva relativt snabbt. Jag kommer se till så att alla håller grundreglerna och jag kommer aldrig kicka någon utan en andledning. Om jag kickar någon så kommer jag skriva vad dom har gjort för fel och så att dom kan förbättras, Jag brinner även för att få in nya personer så att unive blir även större och bättre. Genom att ge lallarna en chans och visa va dom har gjort för fel så tror jag att det kommer bli en högre rp. Jag ser också att det är många nya spellare som bryter mot reglerna rdm och vdm. Om jag skulle bannat dom skulle jag sagt en anledning och bett dom läsa igen grundreglerna en extra gång.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt eftersom att jag vill hjälpa staffsen så att dom inte behöver åka runt. Jag tycker skjälv att det är roligt att vara en servervakt. Jag vill också hjälpa lallarna så att dom kan komma igång och göra det roligt. jag vet skjälv att det kan vara svårt att komma igång och det är därför jag vill vara en servervakt. Jag har även spellat en hell dell ock känner mig redo för jobbet. Jag tror att jobbat hade passat mig väldigt bra.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan /kick kicka någon jag kan /sv ban banna någon jag kan /tpn teleport någon. Jag kan /tooglename kollar någons namn /toogleid kollar någons id/revive man revivar någon. /dv tar bort fordnon. Men annars det så har jag inga kunskaper.

Är du whitelistad på serven? yess

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans blev kickad en gång för fel aktit sme men det är allt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Rätt korta svar, du borde utveckla! Dock bra att du inte blivit avstängd innan, du verkar sköta dig och vara seriös! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka