Inaktuell johannesya | Ansökan till Staff [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

johannesya

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Ditt discordnamn: Gaboro1918

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vart staff innan och är trött på att jämt se folk som skapar problem när man försöker rpa och göra scenarios. Jag borde bli staff eftersom jag är kompetent samt mogen och har tidigare erfarenheter inom staff arbetet. Jag borde bli staff för min förmåga att kunna bemöta folk trevligt samt hjälpa alla så gott jag kan i support samt ingame. Jag anser att jag borde bli staff eftersom jag har vart det innan och det gick kanon för mig i staff teamet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker Unive är den största servern i Sverige och den har jätte bra rp nivå. Men allt är ju inte perfekt utan Unive har ju också sina nackdelar precis som alla andra servrar. Vad jag tycker saknas just hos Unive är att det är för många personer på servern som tror att Unive är en server där man kan skjuta hej vilt. Och det är där jag tycker det går för mycket överstyr folk som har kriminell rollen kan inte rpa och vill inte spela för motpartens vinst och är själviska. Och det är där vi tillsammans måste förbättra det så gott vi kan. Så kortare sagt så tycker jag att den kriminella rpn har sina brister när det kommer till enskilda spelare då de tror Unive är en skottserver och det är de spelare vi måste bevisa fel samt skicka ut de ifall de inte vill förbättras. Detta förstör för de som verkligen vill rpa och skapa bra scenarios.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att jag och staff teamet ska sitta och prata på hur vi kan hitta olika lösningar på detta problem och hur vi kan på något sätt tvinga dessa problemspelare att förbättra sig. Och min ide hade vart att ifall varje gäng på servern inte tar in dessa problemspelare som bara är ute efter att skotta, Då kommer dessa problemspelare uteslutas från varje gäng och detta kommer göra så att dessa problemspelare blir utanför och detta kommer tvinga de att förbättra deras rp för att kunna gå med ett gäng och rpa.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt för mig är att man inte tar förhastade beslut man lyssnar på både parterna man tar inte någon parti alls även fast du kanske känner någon som du har ärendet med. Man skriker inte och bemöter spelarna med en dålig attittyd utan man är trevlig och pratar lugnt. Som staff så är målet att lära spelarna vad de gjort fel och se till att de ska ha lärt sig och veta vad de ska göra i framtiden ifall något liknande händer. Vi som staffs är inte ute efter att vilja ge folk återgärder men självklart ifall det behövs så tar vi återgärder. En bra staff vet hur man hanterar ärenden och är inte alls rädd för att ta återgärder på spelare som gjort fel.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 16.00 - 03.00
Tisdag 18.00 - 02.00
Onsdag 13.00 - 00.00
Torsdag - 17.00 - 04.00
Fredag - 17.00 - 03.00
Lördag - 16.00 - 04.00
Söndag - 15.00 - 04.00

Hur länge har du spelat på Unive? Ett år har haft olika dc

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har vart staff på unive förut och det gick bra för mig men jag sa upp staffen för jag kände att jag ville börja rpa igen. När jag var staff så arbetade jag mest med support samt krim ansvarig. Jag tycker att i de två områderna så gick det kanon för mig när jag arbetade. Jag lärde mig direkt när jag började med dessa två områden och gillade de direkt. Jag har fortfarande en massa erfarenheter. Jag har mest erfarenheter inom krim rpn skulle jag säga då jag rpat det i ett år samt varit krim ansv

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan ta vad som helst och vad ni mest är i behov av

Senast ändrad:
+rep denna grabb har jag rpat med och han är fan i mig bra på att rpa och kan ta beslut som gör att både parterna kan vinna. Han har även kunnat ta support ärenden jävligt bra och kunnat ta beslut och han är inte rädd för att tala och han tar bra beslut. Han låter andra tala och han låter inte deras känslor ta över och är lyhörd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka