Nekad JohannesB | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JohannesB

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? jojje0909

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Berätta om din karaktär. jag heter Johannes Bengtsson och jag är 25 år gammal. jag har bott i USA innan fast jag hittade inte riktigt någon att vara kompis med. jag hade ett jobb fast jag hade inte så kul. sen så tog jag flyget norr ut och försökte hitta vem jag var. nu har jag hittat massor av kompisar och till och med en fru. minna största intressen är sporter och fordon. så jag kommer vara en väldigt bra person att anlita till staden. en person som älskar att jobba.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara en väldigt aktiv och rolig spelare. jag kommer aldrig att bryta mot serverns regler som sänker rp nivån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska vinna ett scenario. till exempel att man vinner några och förlorar några.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst på om några regler som rdm, vdm och copbait. rdm betyder att man dödar någon utan anledning. vdm betyder att man dödar någon med en bil eller något fordon. och copbait betyder att man håller på med polisen så att de ska ta eller jaga en.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har tidigare spelat på valon.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer att vara väldigt aktiv och kommer aldrig att bryta mot någon av serverns regler som höjer rp i servern.

Nekad.
Anledning:
Utveckla lite till om barndomen

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka