Ej Antagen Johannes Ohlsson | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen bitr.chef

Vad heter du i verkligheten? Jonas

Vad heter du på discord? aboklivaren

Ange ditt födelsedatum: 15 Oktober 2000

Hur länge har du spelat på Unive? rätt så länge i ungefär 2-3 månader nästan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef under min tid på mekonomen har jag utvecklat starka färdigheter inom kundservice och problemlösning då jag var P/A. Jag har lärt mig att snabbt identifiera kunders behov och erbjuda lösningar som gör deras upplevelse bättre. Dessa erfarenheter har också lärt mig vikten av teamwork och kommunikation, vilket jag tror är avgörande för att vara en framgångsrik bitr.chef. jag ser fram emot att använda dessa färdigheter för att leda och inspirera mitt team till att nå våra gemensamma mål.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ser fram emot att växa inom företaget och ta på mig mer ansvar än förr. Jag planerar att utveckla mina ledarskapsförmågor och bidra till teamets framgång genom att implementera effektiva arbetsmetoder. Jag vill också fortsätta att lära mig om branschen och hålla mig uppdaterad om nya trender och teknologier för att kunna ge bästa möjliga service till våra kunder.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är beredd att prioritera mina arbetsuppgifter och se till att jag har den tid som krävs för att vara en effektiv chef. Jag kan arbeta under nätterna och även under dagarna, beroende på mina övriga åtaganden. Jag förstår vikten av att vara tillgänglig och engagerad för att stödja teamet och driva verksamheten framåt.

Har du läst våra Regler? yes

biträdande är inget man ansöker om. utan du får ta det ingame om du vill bli det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka