Ej Antagen Johannes Ohlsson | Chef-jobb ansökan (MEKO)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Jonas

Vad heter du på discord? klivarenskb

Ange ditt födelsedatum: 15 Oktober 2000

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i Unive ungefär 1 och ett halv månad och kan nästan alla grunder till Servern. Jag är medborgare och har gått igenom intervju förut.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja, jag har tidigare erfarenheter inom Mekonomen specefikt då jag har jobbat där ett bra tag nu, där jag har lärt mig viktiga färdigheter som kommunikation, problemlösning och teamarbete. Dessa erfarenheter har hjälpt mig att förstå vikten av att lyssna på mitt team och att skapa en positiv arbetsmiljö, vilket jag tror är avgörande för att vara en effektiv chef. Jag känner att det är dags nu att steppa upp gamet till att bli något stort.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag planerar att fortsätta utveckla mina kunskaper inom Mekonomen och sträva efter att ta på mig mer ansvar i framtiden. Jag vill också fokusera på att förbättra mina ledarskapsförmågor och bidra till teamets framgång genom att implementera nya strategier och processer. På sikt hoppas jag kunna klättra inom företaget och kanske ta en ledande roll.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag förstår vikten av att vara tillgänglig som chef, och jag är beredd att anpassa mina arbetstider för att möta teamets behov. Eftersom jag är mest aktiv under kvällarna och natten, kan jag se till att vara tillgänglig för viktiga möten och uppgifter under dessa tider. Jag tror att mina flexibilitet kan bidra till att skapa en bra balans i teamet och säkerställa att vi alltid är på samma sida.

Har du läst våra Regler? ja och kommer försöka komma ihåg dessa regler inom framtiden också

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka