Accepterad Johan16346 | Åtgärd Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan16346

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1192201809868103772
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag blev anticheat och jag ska vara helt ärlig vad som hände. Jag hade varit inne på en sånhär lall fivem server tidigare där det liksom inte är någon rp över huvud taget och man får göra vad man vill. När jag var inne på denna servern hade jag någon som heter onepunch på de betyder att personer dör på ett slag eller att en bil flyger iväg typ 300 meter upp i luften om man sparkar på den. Sen så var det inget mer med det utan jag skulle in och lira unive och rpa som vanligt men det som händer är att jag hade glömt att jag fortfarande hade "onepunch" på och jag minns inte exakt vad som hände men jag tror att jag typ sparkade på någons bil för att jag blev arg eller något och sedan blev jag då anticheat bannad. Jag tror att detta var ungefär för 2 år sedan men är inte riktigt säker. Jag gick absolut inte in med modet avsiktligt och kommer inte göra om mitt misstag. Jag är ingen fuskare igentligen utan de var mer bara som en rolig grej och sen att jag glömde ta bort de var mindre roligt. Jag hoppas att min ärlighet kan få mig en chans på server igen och jag kommer såklart inte att fuska på något sätt för det hör inte någon stans på en riktig rp server, även om jag nu inte gjort det avsiktligt just på unive.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser inte att bannen är felaktig. Det var jag som var klantig och inte tog bort onepunch innan jag gick in på en riktig rp server men jag hoppas kunna få en chans på server då detta var sålänge sen och jag har vart bannad i 2 år och under denna tid lärt mig mycket samt blivit äldre och mer mogen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? tyvärr inte, mitt ban id är 649 om det skulle behövas.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka