Accepterad Johan1415 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan1415

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? svenskperson_13131

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Karlsson och är 19 år gammal. Johan Karlsson har hela sitt liv strävt sig för att bli polis eftersom hans pappa var det. Hans pappa gick bort när Johan var 14 år. Hans pappa åkte på ett larm sent en lördag natt och kom aldrig tillbaka hem, Han hade blivit sjkuten i bröstet och gick bort på plats. Detta förstörde Johan riktigt mycket och han var väldigt ledsen under en lång tidsperiod, Hans betyg blev mycket sämre och han slutade gå till Skolan. Sen en dag så bestämde han för att ta tag i sitt liv och nå sina mål och gå i sin pappas fotsteg. Han började med att få en godkänd gymnasieutbildning som han precis har gått klart. Just nu så är han 19 år gammal och han har flyttat till Unive Staden för att förhoppningsvis bli en polis osm han har velat hela sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och social rp, Jag har mcyket erfarenheter inom rp så jag kan alla regler och hur man bör rpa för att det ska vara kul för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att "motståndaren" också kan vinna ett scenario, Man behöver inte själv vinna alla scenarion för att det ska vara kul. Det kan vara kul även att motståndaren vinner scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM är när man dödar någon utan aledning, Powergaming är att man spelar endast för pengar eller om man gör något omänskligt som att köra in i en vägg och forstätta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Har tidigare varit medlem på andra rollspel servrar, Men aldrig några svenska, Har bra erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka