Johan123445 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Johan.

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198418463212/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Lindberg

Vad är ditt discord namn? Demetri demarcus 3rd jr#5848

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Som karaktär ingame så var jag en kriminell person som var boss över ett gäng så kallat "Flames" och då var jag en stor person som fick mycket respekt utav folk, nu när jag har blivit av med den rollen så kommer jag säker att få söka jobb eller nått och vad det blir vet jag inte. Men jag heter Mahmed Mohammed och är 21 år med mycket erfarenhet kring den kriminella livet då jag är uppväxt i rosengård och levt inom det kriminella livet och det har varit min livsstil. Men min karaktär är en självsäker person som ska ha respekt för att känna sin respekt tillbaks. vilket menas med att jag är en hård person som folk kan vara rädd för men när man väll känner men så är jag en rolig, trevlig och skön person som gillar att flippa med dig på ett bra sätt som håller rp standard. Vet inte om det finns så mycket mer att säga och om fler frågor så kanske dem tass upp i intervju.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat på serven i över en månad som krim men blev bannad utav en street fight och då blev jag av med allt, jag har varit medlem i över en månad och har inte fått några varningar osv. Så detta känns sådär att behöva skiva en ny nu men såklart så förstår jag att jag behöver det precise som alla andra. Jag är även jätte bra på rp och vet vad det innebär, var även servervakt men den förvann också då så jag har den "talangen" som behövs för att få vara medlem på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Så jag kan komma tillbaks till det rp som jag var på innan.

Hur hittade du Unive? För typ en och en halv månads sen så hittade jag unive och älskade den dirrekt, efter nån vecka så köpte jag gäng med andra och har spelat som gäng boss ingame i över en månad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att fortsätta att skapa roliga scenarion. Jag vill fortsätta rp i det kriminella livet och skapa fler roliga scenarion att se tillbaks med sinna gäng medlämmar, hoppas just du som läser detta och kan se detta ifrån min synvinkel som spelat och skapat flera scenarion inom Unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att fortsätta på det spåret jag var på innan jag blev bannad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag är nästan 10 timmars aktiv per dag på serven men ibland så blir jag mindre aktiv på grund av personliga skäll.

Senast ändrad:
Tillbaka