Johan123445 | Ansökan till Support [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan.

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Lindberg

Vad heter du på discord? Demetri demarcus 3rd jr#5848

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Helger 10:00- 04:00 Vardagar 15:00 - 24:00

Nu när det är sommarlov så blir det betydligt mycket mer och mindre vissar dagar som ni säker förstår. Jag kommer nog vara som mest aktiv under kvällen och natten då jag förmodligen kommer var ute på dagen. Såklart så uppstår det dagar som jag kommer vara aktiv hela dagen och ibland mindre.

Jag är ALLTID aktiv på min mobil vilket gör att jag kan vara aktiv på forumet, så om någon behöver hjälp eller nå mig så finns jag oftast tillgänglig.

Ungefär 10 timmar aktiv kommer jag att vara under sommaren, när skolan börjar så börjar det med rutiner osv och därmed så vet jag inte exakt hur det kommer ser ut då men det kommer ungefär se ut något liknande som tidigare.

Berätta om dig själv Jag heter Johan som sagt kommer från skåne och spelar fiveM på servern Unive. Jag spelar fotboll på min fritid. Jag gillar att kunna hjälpa till och jag har märkt att många på servern har velat ha hjälp men jag har inte kunnat hjälpa dem för att jag inte har behörighet till att göra sådana saker på servern eller i discorden för den delen. jag har mycket tid till servern och det är typ här jag spenderar mest utav min tid. Annars så är jag en trevlig person som gillar att skoja runder och kan lätt bli gillad av andra. Kanske kan utveckla mer i intervju<33!

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag skulle bli staff till och med vilket är ännu mer en bara support så hade jag blivit väldigt glad jag hade även kunnat förbättra servern lite mer då man kan göra några fler saker. Jag skulle vara inne vid varje möjlighet så att jag skulle kunna hjälpa till så mycket som möjligt. Jag skulle även kunna hjälpa folk med mycket mer saker men även lära dem ny saker och ge dem information som de kanske inte vet men vilket är nödvändigt för rp på servern.

Jag skulle främst hjälpt personer med deras problem oavsett om det handlar ingame eller i dc. Jag kommer förbättra servens staff team och göra den till ett roligare och bättre ställe. Staff är ett stort ansvar och därmed så kommer jag göra sådant man kallar "staff" arbete och jag kommer göra det bra så att folk känner sig välkomna och sedan tycka att jag var en rolig, skön men även professionell support som vet vad han gör. Jag har själv varit med om supportärenden som supports inte vet vad dem gör eller så blir det för dåligt gjort. Därför så vill jag visa att jag är en bra support som passar till den rollen. Jag är även redo att ta det ansvar som medföljer inom den rollen.

Unive. Jag skulle hjälpa spelarna på servern så mycket som möjligt både ingame. Då jag hade åkt runder i noclip och speccat olika scenarier och spelare och försöka leva mig in i scenariot och även se om bryter mot regler som i sin tur kan leda till att de får ban eller kick av mig. Samt att /report s eller /help s är något som jag har lagt märke till att man inte alltid får hjälp av staffs med och då hade jag även lagt ner mycket kraft på att ta min tid och hjälpa de personerna ifall jag inte är mitt inne i ett scenario eller inte har tid för att jag speccar något viktigt.

när jag inte är ingame så hade jag lagt märke till om det är någon som behöver hjälp som behöver hjälp och sitter i väntar pÅ support så hade jag inte struntat i det om jag har tid för att ta det ärendet och göra mitt bästa för att verkligen hjälpa den personen. Samt på forumet så hade jag även läst trådar som till exempel ban överklagelser.
Samt att ge roller till folk i discorden om någon ber om det i roller-kanalen

Allmänt som staff så hade jag gjort mitt bästa för att underlätta för alla på servern och som sagt utveckla Unive som server.

Hur länge har du spelat på Unive? drygt 2 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill inte bli support på någon annan server då unive sticker ut och det gillar jag. Här är alla schyssta mot varandra och alla får hjälp när de frågar om de. Men sen så är det även väldigt många inne på servern vilket gör det svårare för alla som har support rollen då de måste göra mycket mer arbete. Så om man börjar anställa fler så underlättar det ju för alla då vi kan fördela arbetet på ett mycket mer jämnt sätt. Vad jag menar med att unive servern är speciell är till exempel om vi jämför med fbrp. När man kollar på den så känns det inte som att spelarna där har någon connection men det har man på unive så fort man hittar någon ingame så kanske man sedan tar kontakt på dc och blir vänner. Detta är ju väldigt bra då unive också fungerar som en sak där människor lätt får nya vänner.

Jag vill även bli support då jag gillar att hjälpa folk med olika scenarion som hänt då jag själv varit med om de flesta scenarion som dem skapat. Problem som har hänt under dem scenarion har jag lätt att förstå den grundläggande faktorn som ledde till problemet. Jag vill även bli det då jag tror att det kan vara nyttigt som mig som en spelare på Unive vilket leder till bättre rp från min sida som sedan leder till bättre server osv.

Jag älskar att hjälpa personer kring olika frågor och är alltid villig att svara allt som kommer till mig. Jag är en glädjespridare och därför lätt att gilla så därför så är det även en anledning för mig att passa som en "support" inom Unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är SUPER AKTIV inom discord ock forum och servern tack vara 3 skärmar, så jag kan alltid hålla koll på allt som händer kommer hjälpa folk T.ex jag kunde inte några grejer när jag kom in jag satte mig i supporten och Mackish lärde mig om menyerna och allt, jag vill kunna göra likadant.

Jag är bra på att ta kritik och antar att man får mycket av det när folk har något och säga, så man alltid förbättra sig. Jag har lätt för mig att ändra på hur jag är i olika sammanhang som man kan utnyttja. Och om jag skulle kicka/banna någon felaktig kommer jag vara lika snabb som jag vara på att kicka/banna person som att Unbanna. Jag är som sagt duktig på att lösa konflikter olika sorters "Disagreements" Jag är snabb på att ta tag i saker som t.ex jag får ett meddelande "Hej! Jag tror du bannade mig felaktigt. m.m så skulle jag sätta mig vid datorn och ta tag i det direkt, prata med personen ifråga och hjälpa.

Jag är bra socialt och har lätt att prata med folk oavsett hur det beter sig, och självklart blir jag mer aktiv om jag skulle haft en sådan stor roll i servern.

Har du några tidigare erfarenheter? För tillfället så är jag server vakt och jag trivs extremt mycket med att hjälpa till med servern och för att kunna bygga upp ett större nätverk än vad vi är för tillfället. Enligt vissa av dem jag känner och rån vissa som jag hört ifrån så är UNIVE en oseriös server, mitt svar är alltid lika dant, ABSOLUT INTE! Jag anser att UNIVE är en extremt bra server då "vi" ger nybörjare en chans att utveckla sitt rpande, det finns både gammal rp spelare och mycket bättre rp än dem som är nya, därför så get "vi" dem möjligheter att bygga upp sig själva och få bättre rp och roligare att spela.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/goto
/tpm
/noclip Så man kan flyga runt utan att folk ser.
/revive
/toggleid Så man ser alla "IDN" inom kort avstånd.
/svban
/sqlban
/sqlunban
/kick
/togglename
/giveitem
/setjob
/bring
/freeze
/ooc
/skin
/spec
/sqlbanoffline

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Utifrån mina betyg och det jag gör på min fritid så anser jag att teknik är ett område jag inte har några större problem med och lär mig extremt enkelt då teknik och data är något jag använder mig utav dagligen. Jag anser att det är roligt att lära mig nya saker men främst inom teknik. Därmed så blir detta svaret JA.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server då det inte finns någon server som är likadan eller lika bra som Unive <3.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ni staffs gör ett fantastiskt jobb och vill mer än gärna vara delaktig i det ni gör för servern och dess framgångar<3

Senast ändrad:
+Rep trevlig grabb och jag tror han kommer göra en bra jobb som Support

+rep riktigt fin människa som verkligen kommer passa in som support. Najs röst och fin personlighet. Önskar att han kunde ta mina support ärenden:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka