Nekad Joffa69 | Beslut Överklagan Fille

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joppa11

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
16
Ditt discord namn: joffa1.

Ditt Hex-ID: steam:1100001341f2c93

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? fille

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag hoppade ut och riktade på mitt gängs krig och sedan sköt dom till döds för att sedan göra ett scenario där vi kidnappar och avslutar kriget men jag hade brist på social rp och jag ville ej riskera att missa den kidnappnigs chansen vi hade så jag valde att skjuta deras däck för att sedan när dom krockar så skjuter jag dom i bilen men riktar sedan på dom 2 sista för att göra ett scenario och avsluta allt jag hoppade ur bilen för att be dom hoppa ur så vi kan kidnappa men dom kör och då väljer jag att skjuta tycker inte det är osocialt när vi är krig och vill liksom inte missa den enda chansen att kidnappa dom så jag väljer att ta den och så har dom även skjutit mot oss ungefär 1 timme innan och gjort krigsföring i fordon och bara hoppat ut och in o skjutit så jag ville ej riskera att göra samma regelbrott så därför valde jag att ta den chansen jag hade till att kidnappa

Hur är beslutet felaktigt? för jag faktiskt är social och försöker få ur dom ur bilen men när dom väljer att åka ifrån så skjuter jag däck för att sedan skjuta några i bilen och därefter kidnappa jag pratar med dom och därav är jag ganska social jag försöker göra ett långt scenario därav är jag ochså ganska social men vi har även krig det förösker jag berätta och jag vill inte heller slänga bort kanske den enda chansen jag har till att kidnappa och prata med dom i rpn då dom aldrig är sociala eller vill prata utan bara åker ifrån och skjuter dom där lothus

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kygwbC8MPVoMsMkpF?invite=cr-MSxWcnosMTY0Mjc5MDYw

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du hade 2 varningar innan du gjorde regelbrottet därav fick du indragen Krim tyvärr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka