Nekad joeyboisaohiostate1 | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joeyboisaohiostate1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: joeyboisaohiostate1

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street (gäng).

Vad heter du IRL? Arvid

Hur gammal är du? 17 år gammal (03) fyllde år den 3 augusti.

Hur många timmar har du på Fivem? 490 timmar och skulle säga att min rp nivå är väldigt hög.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att jag har kunnigheter och egenskaper till att starta upp ett bra gäng som håller en hög rp nivå med många bra och roliga scenarion. Jag har även en karaktär som jag spelat på ett bra tag som har försökt bli chef för just detta jobb han har slitit och försökt kommit in i dessa kretsar så det är inte så att jag kommer göra en ny karaktär utan det kommer bli bra rp då jag länge försökt bli boss i just grove street.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart boss i en del andra servrar tidigare som just riktar sig åt de kriminella kretsarna. Då jag har varit allt från cartel boss till maffia boss till grove street boss. Så har alltså en inblick och stor syn på iblicken i de kriminella kretsarna.

Berskiv din karaktär? Mohammed ajdez 28 år gammal har växt upp i förorten med en bra familj men låg inkomst. Han blev mobbad i skolan pågrund av sin hudfärg och blev då en aggressivare människa. Mohammed va då tvungen i tidig ålder att börja känna ihop pengar som liten och på grund av hans områden han växte upp i blev vägen de kriminella. Han har blivit mer och mer vårdslös och tappat känslor helt. Han ger endast kärlek och hänsyn mot de som vill han väl vart han än står i livet. De som snackar skit, står i vägen får ta konsekvenser. Man kan tro att han är väldigt hastig i sina beslut men han är i självaverket ett geni har har en stor hjärna som kommer snabbt på ider som alltid slår igenom. Han släpper endast in de i sitt liv som gjort något för han han bryr sig inte om nån är rik som fattig han går på känslor. För att komma in i hans kretsar måste du gjort något som betyder mycket för han. Hans auora är svår att känna av men de som föjt han länge i livet vet mycket väl hur han känner. När Mohammed var 6 år gammal så blev han vän med en kille vid namn Bobba. Dom har tillsammans tagit sig igenomt livet i uppförsbackar och nerförsbackar. Bobba har varit en stor trygghet i Mohammeds liv och det är ömsesidigt. Dom började sina krimminella världar samtidigt Bobbas familj led också av ekonomisk kris.

Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 dagar i veckan då jag någon dag eventuellt tar ledigt från datan. Hänger inne från 14:00 till 04:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är en självklarhet men kommer definitivt spela mer och försöka höja rp nivån ännu mer om jag får chefsjobbet.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej och har inte varit inne på någon annan server på en bra tid.

Har du läst våra Regler? Jag har läst reglerna och förstår principerna och håller med till 100 procent.

Nekad, pga chef finns redan och inaktiv ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka