Nekad Joey Boy | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joey Boy

Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ban-referens
zpqpzd — FiveM, Permanent
Anledning: tar vapen ur polis stash och droppar sen plockar upp på annan karaktär
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag tog vapen av polis stashet sen när jag gick in igen senare på dan så va jag bannad

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det var fel gjort av mig och ångrar mig inerst inne

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag skulle inte gjort som jag gjorde och inte vara korupt samt ha abusat två karaktärer

Varför ska vi ge dig en till chans? jag vill få en ny chans för att jag är bra på att rpa och ångrar vad jag gjorde och kommer aldrig göra om det. samt så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och tycker att det här är en skit bra server som jag vill spela på. Jag tycker också att ni ska unbanna mig för att mina vänner sa att man kunde ta ur stashet men sen så visste jag att det var fel och skulle inte ha gjort det. samt så hade jag många vänner där och vill gärna spela på unive. Och jag borde aldrig ha lotat för att de är fel. Om jag hade fått en ny chans så hade jag aldrig i livet gjort som jag gjorde och istället rpa mig fram. Jag vill också att jag ska få en till chans för att jag vill bidra med ett bra community. Jag är även jätte ånger full till det jag gjorde och ångrar det med hela mitt hjärta och vill verkligen in och rpa med alla personer. Jag tycker också att ni ska ge mig en till chans för att jag kan alla rgler men gjorde ett dumt beslut som lede till denna ban men ber så mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka