Nekad Joel_boel | Medlem ansökning [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel_boel

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Min namn är Joel

Vad är ditt discord namn? ikeafromwish

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joel hofftmister han är föd i 2005 han har bort i den här staden i typ 23 dagar men han bor också i en annan stad.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Busig och Glad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har hat det svårt för hans mamma dog och pappan var en alkolist så han fick jobba åt sin pappa hårt. Men han valde att flytta ut och hitta vänner. Hans framtid är att han vill hitta vänner och ha en bra familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig rp och att man ska hitta andra spelare der är social och snäll spelare. Jag kan bidra genom att vara med i många scenarion och inte lalla och inte frpa, för att kunna bidra till serverns rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för powergaming. Och sånt man inte låta andra medparten vinna. Att man inte ska tänka bara på sig själv i ett scenario, utan istället ska man tänka på det andra i scenariot också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag sa massa koniga ord och sånt som man inte fick säga som dc, steam och google och massa sånt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Deathmatch) Det innebär att man dödar någon med sin bil. C-Logg (Combat-Logg) Det är när man lämnar ett pågående scenario. RDM (Random Deathmatch) Det är när man dödar någon utan giltigt scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har bara kört fivem i typ 2 månader nu och det är jätte rolig server man spelar på.

Nekad.
Anledning:
utveckla alla frågor

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka