Accepterad Joel_boel | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel_boel

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Boom

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Joel Hofftmister och är (2005 02 05).

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Smart, Omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund om min karaktär: Han växte upp att pappan var alkoholist. Mamma fick jobba jätte mycket för att pappa ska ha alkohol och vin. Mamma gav upp och skjöt sig själv i huvudet så jag fick nog av min pappa. Jag sa till mig själv att jag ska gå ut från den där dörren och göra en ny och bättre liv och det gjorde jag. Framtidsplaner: Joel vill bli polis för det är hans dröm att vara polis han har många kompisar som är polis och vill jobba där också. Han vilja känna massa nya vänner. Han ska hitta något jobb iframtiden så han får pengar han har bara en gammal bil just nu och knappas något mat så han behöer hitta något jobb. Han kommer nog jobba på Dhl säkert först.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra en rp som ni inte kommer ha sätt innan:)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara köra för sig själv att man ska köra för andra också för att dom ska också ha det roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag var kriminel men jag hade inte krim

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rasicm. Failrp är att man t.ex. att man inte blir rädd i spelet men man skulle gjort det irl. RDM random dead match är när man dödar någon utan någon anledning. VDM vhelichel dead match är att man använder en bil som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bara säga att jag älskar eran server. Den bästa servern ever.

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kan du förklara lite mer än bara bli polis typ skaffa familj eller ett fastanställt yrke osv. (förklara kort)

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kan du förklara lite mer än bara bli polis typ skaffa familj eller ett fastanställt yrke osv. (förklara kort)

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
är det bra nog nu eller ska jag göra mer??

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
va jag är vist med jag skrev hallå på chatt

ops jag skrev min gammla namn på discord jag skrev om min namn till boom. sry.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka