Nekad Joel_boel | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel_boel

Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? ikeafromwish

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joel Andersrö 2005 05 01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Busig och Glad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att jag kommer vara lite rik och jobba som polis om jag kommer få det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att man ska göra saker som i värklig hetten och inte typ gå runt och döda bara och massa sån man ska liksom åka bil som normal trafik.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att skapa en situation där den andra personen eller gruppen får något positivt...

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag sa massa koniga ord och sånt som man inte fick säga som dc, steam och google och massa sånt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska visa respekt mot andra och man ska inte hota andra och sånt. Man får inte använda andra reklamer från utanför servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bara liksom ha det roligt att spela på eran server:)

Nekad.
Anledning:
utveckla hela ansökan samt måste du ha samma discord och steam namn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka