Nekad Joel687 | Medlem ansökning [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel687

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? jolle687#7864

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Alex Andersson han är 20. när han föddes så levde han bra sen blev hans föräldrar alkolister och när han började skolan så kom han alltid med blåmärke i huvudet eller på armarna sen frågade alltid hans lärare varför han hade blåmärke på sig men han vågade aldrig säga något för han gillade sina föräldrar ändå för han ville inte bli av med dom, men sen när han kom upp i 5an så förstod han att han var tvungen att säga till hans lärare vad hans föräldrar hållde på med mot han. sen efter 1 vecka så fick han flytta till en annan familj som hjälpte han med läxor så han kunde få bra betyg, sen när han gick ut 6an så fick han bra betyg. sen när skolan började så kände han inga i sin nya klass så han började hänga med andra folk som snattade och då började han ochså med det men ett tag senare så ville han inte mer. så han började fokosera på skolan så att han fick bra betyg sen när han började i gymnasiet så träffade han nya kompisar och sen tog han studenten. sen flyttade han till en lägenhet. men sen ville han ha mer pengar så han tängte att han kunde börja att sälja droger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra så mycket jag kan och jag har roll spelat mycket i mitt liv så jag vet hur man ska bete sig inom roleplay.
sen kommer jag nog börja jobba någon stans och få rpn där te:x så kommer jag kanske börja jobba på någon bilfirma och å ska jag jobba så mycket jag kan så man får upp rpn. och jag kommer att bira med seriös rp så det blir kul att spela för mig och för andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man själv inte ska vinna alla scenarios som om man har snutjag och man krokar då ska man inte säga aj en gång och sen köra iväg. man ska ju inte bara köra iväg utan man ska rpa bra så att det blir kul för båda. och man ska ju spela för att ha kul på servern.

Hur hittade du Unive? på yt och tiktok sen har man ju hört andra som har pratat om unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka