Accepterad joel fixar | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Liddegame#1335

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Boel Fixar, 29 år gammal kommer från den vackra staden malmö i södra Sverige. Hans efterbanb, fixar speglar hans personlighet perfekt i både yrkeslivet och på fritiden. HAN ÄLSKAR ATT FIXA PROBLEM. Boels dröm har alltid varit att vara polis och fixa orning och reda i städer och äslakar att hjälpa folk. Om det handlar om nåt tekniskt eller nåt fysiskt Boel fixar till 100%

Boel växte upp i ett livligt och kärleksfullt hem tillsammans med sina två äldre bröder. Hans pappa var en snickare och hans mamma lärare, vilket gav boel en stabil och kreativ uppväxtmiljö. Redan som barn visade han en strak dragning till att skapa och bygga saker med sina egna händer. Famlijens lilla verkstad blev snabbt hans favorit ställe, där han kunde förlora sig i timmar med olika projekt.

Trorts sin praktiskta och handlingskraftiga natur är Boel en känslomässig och reflekterande person. Han har en djup förståelse för människor och deras behov och hjälper ofta till med de som har det svårare i livet. Denna känslighet gjorde så att han kunde bygga många fina och trevliga relationer.

Boel är en person som ständigt söker efter nya utmaningar och möjligheter att växa. Han känner en djup tillfredsställelser när han ser reslutatet av sitt arbete och att han bidragit med något posetivt till världen. Boel fösöker verkligen sätta in så gott intryck som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men en rolig och intressant rp genom att skapa event som till exempel bil träffar där männiksor kan sammlas och prata och sälja sina fordon. Sen kommer jag bidra posetivt med gott språk och försöka hjälpa till så mycket som möjligt på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för en själv och att man inte ska tänka på sig själv hela tiden och göra det roligt för både motparten och jag själv. Som till exempel om man blir rånad så spawnmenuar man direkt för att man inte vill förlora sina saker. Och det blir ju sjukt tråkigt för motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja sammanfattningsvis står det att man ska spela så att det blir kul för alla på servern och att man inte ska undvika scenarion genom att lämna eller springa iväg för att man tror att nåt dåligt ska hände. Man ska rp ur det som en vän brukar säga till mig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rp:at på Unive innan och har kompisar som rp här.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget speccielt utan att jag är sjukt taggad att kunna få en chans att rp på Unive och jag hoppas att ni ser posetivt till min ansökan=)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka