Accepterad joel fixar | Ban Överklagan [Axell00]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegame#1335

Vem var det som bannade dig? axell00_

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för att jag körde in min bil i väggen. Men jag hade andlednign för de eftersom han fel rpade jätte mycket och vägrade hoppa ut ur bilen fast jag och min vän skrev /me dra ut och sliter ut osv. Sen så fel rpade hans vän med där han sa att han hade flera konton och gubbar och att han skulle döda oss på hans andra konto.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men det som hände var att jag och min vän åkte runt i staden klockan halv 2 på natten. Allt var som vanligt till några snubbar hoppade in i vår bil vid sjukhuset och vägrade hoppa ut. Då körde vi till ett garge och försökte dra ut dom med /me men de vägrade lyssna. Så då körde jag in i wn vägg med bilen så den skulle gå sönder så de va tvugna att hoppa ur. Men de vägrade fortfarnade och sen lämmnade de båda och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en helt felaktig ban eftersom det var dom som rpade fel så jag var tvungen att göra så för att de skulle lyssna jag har liksom ingen admin kraft att sparka folk här och där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad innan men alla har blviti bortagna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra in i väggen. Men jag försökte att kontokta en admin eller en helper men det var typ ingen som var inne vid det tillfället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man måste ta det lungt och vara snäll mot alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

@Axell00

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Det var inte en felaktig ban då du fortfarande gjorde fel, oavsett vad motparten gjorde. Jag vill att du förbättrar din RP till framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka