Nekad joel fixar | Ban Överklagan (Hejsan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegame#1335

Vem var det som bannade dig? Hejsan

Bild på banmeddelande: bild.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Hejsan valde att banna mig eftersom att jag råkade flippa med min offroad bil i bergen och rpade på mina skador men glömde trycka N så det hördes ej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på plocket och skulle robba en snubbe som hade gjort lite grejer mot en polare och jag. När jag väl är på plocket är det 3 grabbar två av dem står still när jag riktar men den andra springer iväg. Jag säger då till de två grabbarna ska stå still och vänta där , annars skulle jag skuta dem. Jag går efter den tredjhe snubben och riktar mot han och frågar varför han sprang iväg. Jag kollar sedan igenom hans fickor och drar. Precis när jag kommit upp ser jag en av killarna hoppa in i en bil och dra. Detta strider totalt mot fearrp enligt mig eftersom jag hotat dem med pistol. Jag tror dock att ena snubben gömmer sig i en buske jag kollar men han är inte kvar. Jag skjuter då två skott mot den bilen som körde iväg. Jag hoppar in i min bil och kör efter dem. Jag har en Ram som är en offroad bil som får köra i berg. Jag kör väldigt lungt gemfört av vad de gör. sedan kom ett stup som jag ej såg och min bil flippar lätt eftersom jag inte hade så hög fart. Jag rpar på skadorna men glömmer trycka n vilket var väldigt dumt. sedan blir ajg bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så tycker jag att en 6 h timmars ban för mild powergaming är lite till överdrift samt att jag fick en krim varing. Det är ett common misstake att glöma trycka N, vilket jag tror många kan relatera till. Sen tycker jag att hade varit snällt om det är lite jämlikt på krim och icke krim i regler för så fort en krim gör nåt fel då dömmer ni men när en icke krim gör det släpper ni det och går vidare utan ban. Tycker inte riktigt de rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men inte på jätte lång tid

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja trycka på N och rpa på mina skador så staffs som speckar hör :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att rp på skador är otroligt viktigt för rpns skull

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka