Nekad Joel 2.0 | Ban överklagan (Rahimii)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojo08_08

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067392316/

Ditt Hex-ID: 110000141fd693c (Hex)

Vad är din discord tagg? Jojo 2.0#0001

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 19 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: COp bait ~320master. Återstår: 19 dagar 16 timmar 29 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag åkte på min moppe vid piren och blev irriterad på en vakt som hela tiden skrek åt mig och alla andra så jag pekade finger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stegrade runt på min moppe och sedan från ingenstans så kommer en jätte jobbig Securitas som håller på med att skrika på alla inklusive mig väldigt mycket. Efter ett tag så när jag ska åka förbi han så skriker han jätte mycket på mig och då blir jag irriterad och pekar finger åt han och åker därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt att det lite både och. Jag själv trodde att copbait var att man inte skulle få uppmärksamhet av polisen, jag visste inte att det även gällde securitas. Så när jag blev irriterad så tyckte jag att det inte var copbait att peka finger åt han och åka därifrån då jag först trodde att copbait var att man inte skulle få uppmärksamhet av polisen, jag visste inte att det även gällde securitas och sedan därför att han hade retat upp mig med att hålla på att skrika så kanske det skulle ha varit lite förståeligt att bli arg och irriterad och peka finger åt han och åka därifrån.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dom flesta var felaktiga och jag blev unbannad igen. Men ungefär 2 bans var riktiga då jag hade Rp:at fel och jag skäms enormt mycket för det här. Men en sak som jag inte heller förstår är varför alla mina roller i Discord servern är borta. Jag hade rollerna: Medlem, Polismyndigheten, Väntar Server Vakt-Intervju och server booster. Det finns ingen riktig anledning till varför mina roller är borta då jag har frågat staffs men inte fått svar. Det ända svaret jag har fått är gör om alla ansökningar, så det känns tungt att inte få veta varför och sedan behöva göra om allt. Man vill ju gärna få tillbaks sina roller då och jag har skrivit en ny medlemskap-ansökan, men den blev bara nekad utan något svar. Men tillbaks till bannen då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu när jag tänker efter så även om jag inte visste att det var copbait även för securitas så var det sunt förnuft, därför att vem skulle i verkligheten även om den var arg och irriterad på securitas gå fram och peka finger och sedan åka iväg. Så det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag skulle ha tänkt på sunt förnuft och hur jag skulle ha bettet mig i verkligheten och då inte peka finger och åka iväg då det klassas som orealistiskt. Det var jätte dumt av mig och jag skäms, jag kommer inte göra om det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut! Jag har lärt mig att copbait gäller för securitas också och då så ska jag inte copbaita framför securitas. Jag ska lyssna och följa order precis som jag gör med polisen och absolut inte under några omständigheter copbaita!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka