Joe S. | Ansökan till Support[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Joe S.

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Semir

Vad heter du på discord? AmoSemir#5925

Ange ditt födelsedatum 8 November 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 08:00-03:00 nu när skolan är igång.

Berätta om dig själv Jag är en riktigt kritiskt täknadnde person. Jag tar till mig kritik och försöker hjälpa varje person. Jag blev tagen och ansökte aldrig till support förra gången innan jag blev demoted för någon någon löjlig grej. Men sak samma, jag med det sagt erfarenhet och mycket mer att erbjuda. Jag är ödmjuk och snäll. Till att börja med har jag alltid älskat att göra människor glada och hjälpa dem att lösa problemen. Att ha glada och nöjda spelare på servern är en stor del av att driva ett community. Jag upplever att många människor inte har en stor avsikt att RP och inte mycket personal som gör något åt den här typen av människor. Jag har hittills haft ett gott rykte på den här servern, och jag är en bra vän med nästan alla jag träffar. Men du kan inte förvänta dig att någon ska älskas åt vänster och höger. Där det finns älskare, finns det hatare. Jag kommer sköta om servern under morgon timmarna som mest, 00:00-05:00. Jag tror att jag som SV kommer att gynna servern på många sätt. Jag kommunicerar respektfullt och hjälpsamt med spelarna under RP-scenarier. Jag är aktiv, ansvarsfull, tillförlitlig och kommer att lova att ägna min tid åt servern för att fullfölja min position som anställd. Jag tror att jag kommer att komma överens med personalteamet och spelarna mycket bra, eftersom jag har ett gott rykte. Som jag sa är jag respektfull mot andra, som när jag är personal är en stor del av jobbet.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag ska ta hand om servern som det vore min egen. Man skall analysera situationer för att få rätt resultat. Det sista man vill är att "kunderna" blir missnöjda. Man skall lösa situationer så båda parterna blir evigt glada över mitt intryck och lösningsätt.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Några veckor.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Support verkar ha problem med människor då det jämnt är 100+ medlemmar inne på servern. För att kunna underlätta det med min hjälp kommer va det mest ideala.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag har mycket erfarenhet av rollspel. Jag brukade äga min egen RP-server på fivem med ungefär en 40-50 spelare. Jag avbröt det för tillfället på grund av problem. Jag är för närvarande inte med i någon server så jag kommer att ha gott om tid att spela här. Jag vet nästan allt när det gäller RP, de avancerande reglerna osv. Jag har också varit admin på många fivem-servrar. Om jag väljs som personal, lovar jag att jag kommer att göra mitt bästa för att bäst uppfylla min plikt och stoppa lallare. Och jag är en vänlig person, jag ger bara bestraffningar som är förtjänade och inga som är överst eller är för mjuka.

Har du några tidigare erfarenheter? Som jag har listat ovan har jag varit admin och ägare av många fivemservrar och då har jag en massa erfarenheter.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja då jag var med i support teamet sedan innan.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jätte lätt då jag ovan nämnde att jag detsamma är kritiskttänkande.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ingen server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tack :)

Tillbaka