Accepterad Jocke_ | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 Juni 1993

Vad heter du på discord? Toivo#8647

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 600

Hur aktiv kommer du att vara? Kommer vara aktiv varje dag.

Vad heter du? Frank Andersson

Hur gammal är du? 45år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vill göra ändring i staden, vill se till att allt är ordning och reda. Polis har alltid varit ett drömyrke och polisyrket passar mig för att jag är väldigt samarbetsvillig.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att vara omtänksam, att ha känsla för folk och kunna läsa av situationer på bäst möjliga sätt. Man ska vara stresstålig och kunna hålla lugnet.

Vad vet du om yrket i helhet? Vet nästan allt om yrket, självklart finns det alltid nya saker att lära sig. Men i helheten är det ju att man får uppleva nya saker varje dag och en dag är aldrig lik en annan. Det är ett väldigt ansvarsfullt jobb och man måste ha viljan.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, har jobbat som polis ganska länge i staden jag kommer i från. Var tvungen att säga upp mig pga flytt. Rollerna jag haft inom polisen är spanare, insatspolis och trafikpolis.

Hur är du som person? Jag är sträng av mig, som sagt så gillar jag ordning och reda. Så länge du är snäll och trevlig mot mig så är jag dubbelt tillbaka. Jag hanterar stress väldigt bra och läser av situationer väl.

Är det något vi bör veta om dig? Jag brinner verkligen för polisyrket och jag hoppas jag får möjligheten att göra ändring i staden tillsammans med kollegor!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka